image_02
image_08

PRZEGLĄD USŁUGI

Auto-MiK Service zajmuje się wymiana olejów, filtrów w samochodach osobowych, dostawczych. Mamy doskonale przeszkolonych mechaników, którzy pracują w swoim zawodzie od kilkunastu a nawet kilkudziesięciu lat.

Oferujemy szeroki asortyment motoryzacyjnych środków smarnych, w tym oleje silnikowe do samochodów osobowych, oleje syntetyczne, takie jak Mobil 1, jak również oleje semisyntetyczne i mineralne. W tych zatwierdzonych przez producentów olejach silnikowych wykorzystano innowacyjną technologię, która zapewnia doskonałe smarowanie silników. Mobil 1 zaprojektowano z myślą o zoptymalizowaniu osiągów silnika, znakomitej ochronie przeciw zużyciu i mniejszej konsumpcji paliwa.

DLACZEGO MY ?

Jako Auto-MiK Service jesteśmy solidnym, godnym zaufania partnerem biznesowym w zakresie kompleksowej obsługi serwisowej osób prywatnych, małych i dużych flot samochodowych, zarówno samochodów osobowych, jak i dostawczych.
Wykonujemy usługi na najwyższym europejskim poziomie, co mogą potwierdzić nasi klienci, z którymi współpracujemy od lat. Pewnego dnia to właśnie oni zaufali nam po raz pierwszy, a pierwsze naprawy zrealizowane przez Auto-MiK utrwaliły współpracę na lata. Za to zaufanie serdecznie dziękujemy i mamy nadzieję, że Państwo wkrótce dołączycie do nas. Zapraszamy

  • Jesteśmy elastyczni co do terminów
  • Jesteśmy profesjonalną grupą mechaników
  • Naprawiamy wszystkie marki aut
  • Szeroki wachlarz napraw
  • Na pierwszym miejscu jest dobrze wykonana praca i zadowolenie klienta

POPULAR QUESTIONS

  • Który olej jest najlepszy – syntetyki vs. półsyntetyki vs. mineralne – czym one się różnią?

    Oleje syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne różnią się bazami olejowymi oraz pakietami dodatków uszlachetniających. Obecnie najwięcej prac prowadzi się nad olejami syntetycznymi i to one są najczęściej rozwijane – dzięki temu oleje są lepiej dopasowane do wymagań producentów silników, a silniki te są bardziej trwałe i sprawniej pracują.
    Ponadto oleje syntetyczne są bardziej stabilne termicznie, mogą pracować w wyższej temperaturze oraz większych naciskach na smarowane powierzchnie. Wpływają również na zmniejszenie zużycia części silnika oraz oporów tarcia, a także są paliwooszczędne. Oleje syntetyczne lepiej niż mineralne dbają o czystość silnika, redukując osady w nim, oraz wydłużają okres między wymianami oleju. Ułatwiają także rozruch w niskiej temperaturze. Wszystko to skutkuje stosowaniem olejów syntetycznych w większości nowych aut.

  • Który z powyższych rodzajów jest najlepszy i dlaczego?

    Zdecydowanie wyższej jakości są oleje syntetyczne. Oleje te (np. Castrol EDGE 5W-30) mniej zmieniają lepkość podczas zmian temperatury – są odporne na wysokie temperatury, co sprawia, że nie odkładają się w postaci nagaru na wewnętrznych częściach silnika przyspieszając jego zużycie, a jednocześnie są wystarczająco płynne w niskich temperaturach (zachowują płynność w temperaturach nawet do -60°C), co ułatwia uruchomienie silnika w zimie.
    Ponadto dbają o czystość silnika, umożliwiają większą oszczędność paliwa i zapewniają większe zabezpieczenie silnika przed zużyciem. Oprócz tego wolniej się wyczerpują i starzeją, więc mogą pracować w trybie LongLife, a nowsze technologie umożliwiają spełnienie niecodziennych wymagań (przykładem mogą być oleje niskopopiołowe Low SAPS do aut z filtrami cząstek stałych DPF).
    Pełne syntetyki oferują większe korzyści, przewyższając oleje mineralne i półsyntetyczne pod każdym względem użytkowania i ochrony. Z tego powodu większość europejskich producentów zaleca stosowanie olejów syntetycznych w swoich najnowszych modelach samochodów.

  • 5W-40,15W-40 itd. Co oznaczają te wartości?

    Wartości te określają lepkość oleju – czyli określają opory oleju przed płynięciem (często lepkość jest mylona z gęstością, czego robić się nie powinno) i wywodzą się z klasyfikacji SAE. Indeks z literą W określa lepkość w niskich temperaturach, np. 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, natomiast indeks bez litery W określa lepkość w wysokich temperaturach np. 20, 30, 40, 50, 60. Im lepkość jest niższa, tym mniejszy jest opór oleju, a więc mniejsze są straty mocy silnika. Z kolei wyższa lepkość daje lepsze zabezpieczenie silnika przed zużyciem. Lepkość oleju musi zatem być pewnym kompromisem między tymi skrajnymi wymaganiami.

© Copyright 2016 Auto MiK by borzydan